2009年10月14日 星期三

點解佢要咁對我!?

第一次見佢就覺得佢好細心!
好耐未試過有人同我拉椅子了
知我病左就打電話同SMS 比我問侯
我唔開心又氹返我開心
我真係好想同佢講我有FEEL
但點解你要有女朋友>.<

我應該點做呀?

4 則留言:

Unknown 提到...

呢d仔...比你得到都無用la...
佢今日對你好...氹到你同佢一齊...
第日都可以有另一個...
襯佢女朋友仲未知你地關係...
早d放手...好過第時出街比人話你係狐狸精...
你咁令女...駛驚無人追咩...唔好咁作賤自己la...

Unknown 提到...

go tell me u like him, but make sure he is a good person.

Unknown 提到...

I meant to say tell him u like him*

kenny5kidd 提到...

你放心啦~~~~仔死仔還在~~~~你阿叔我實撐你既~~~~唔好為左d死仔傷心